Persoonlijke portretten die passen bij het bedrijf

Persoonlijke portretten die passen bij het bedrijf

Bedrijfsportretten

Ik moet er wel los uit zien’, ‘ik wil mezelf terugzien’, ‘het moet wel professioneel blijven…’

Medewerkers  van een organisatie vertegenwoordigen als geen ander de waarden en de kundigheid van het bedrijf. De presentatie op een foto komt nauw. Naar samenwerkingspartners, concullega’s, maar ook binnen de eigen gelederen als leider en collega. Die eigenheid, leiderschapsstijl en bijbehorende energie mogen daarom op een foto terug te zien zijn.

Of het nu om medewerkers, managers of CEO’s gaat als fotografe zorg ik snel voor de juiste flow en energie. Ik ga gericht de diepte in, en hanteer daarbij de nodige sensitiviteit en luchtigheid. Ter plekke onderzoeken we snel en doeltreffend natuurlijke houdingen, en de sterkste kant van iemand. Door dichtbij te komen, kan ik de mens achter de professional portretteren.

Keijzer van der Lugt

Dit schade-expert bedrijf had nieuwe foto’s nodig voor de website. De uitstraling mocht persoonlijker en laagdrempelig zijn met behoud van hun professionaliteit.

OHRA MT

Deze verzekeringsmaatschappij wilde graag losse, ruim gekaderde portretten van hun MT leden. De foto’s worden gebruikt voor persberichten, in jaarverslagen, websites en LinkedIn.

Keijzer van der Lugt

Dit schade-expert bedrijf had nieuwe foto’s nodig voor de website. De uitstraling mocht persoonlijker en laagdrempelig zijn met behoud van hun professionaliteit.

OHRA MT

Deze verzekeringsmaatschappij wilde graag losse, ruim gekaderde portretten van hun MT leden. De foto’s worden gebruikt voor persberichten, in jaarverslagen, websites en LinkedIn.

Snel, doeltreffend en met de juiste diepgang

Ik streef naar de juiste balans tussen de presentatie naar de buitenwereld en authenticiteit. 

Dat gebeurt op een manier die past bij de energie die het bedrijf wil uitstralen, en op een manier dat de medewerker zichzelf graag terugziet op de foto. Want de meeste mensen vinden het niet gemakkelijk om op de foto te gaan. ‘Het is niet mijn hobby’, zeggen ze dan. Door mijn jarenlange (persoonlijke) ervaring weet ik echter precies waar het mis kan gaan, en stel ik de mensen snel op hun gemak. Ik herken hun beste kant, ben oprecht geïnteresseerd en zorg dat ze professioneel overkomen.
Vraag een offerte aan

Ik streef naar de juiste balans tussen de presentatie naar de buitenwereld en authenticiteit. 

Dat gebeurt op een manier die past bij de energie die het bedrijf wil uitstralen, en op een manier dat de medewerker zichzelf graag terugziet op de foto. Want de meeste mensen vinden het niet gemakkelijk om op de foto te gaan. ‘Het is niet mijn hobby’, zeggen ze dan. Door mijn jarenlange (persoonlijke) ervaring weet ik echter precies waar het mis kan gaan, en stel ik de mensen snel op hun gemak. Ik herken hun beste kant, ben oprecht geïnteresseerd en zorg dat ze professioneel overkomen.
Vraag een offerte aan

Authentiek op beeld

Aan de hand van de PIB-methode stel ik gerichte vragen, en spreek ik door wat het resultaat op beeld moet zijn. Zo maak ik portretten waar mensen zichzelf in terug zien en waarbij de eerste indruk klopt. Op die manier ontstaat er een natuurlijke verbinding met de doelgroep, oftewel de customer van het bedrijf. De PIB-Methode kenmerkt zich door de volgende drie peilers.

Portret in Bedrijf Zakelijke Fotografie

Authentiek op beeld

Aan de hand van de PIB-methode stel ik gerichte vragen, en spreek ik door wat het resultaat op beeld moet zijn. Zo maak ik portretten waar mensen zichzelf in terug zien en waarbij de eerste indruk klopt. Op die manier ontstaat er een natuurlijke verbinding met de doelgroep, oftewel de customer van het bedrijf. De PIB-Methode kenmerkt zich door de volgende drie peilers.

Je persoonlijkheid is onlosmakelijk verbonden met de rol die jij binnen een bedrijf vervuld. Dat mag je ook terugzien in de foto’s.

Jouw imago hangt samen met je kernwaarden, datgene waar jij in jouw werkzame leven waarde aan hecht.

De keuze van de locatie en de uiterlijke styling zijn mede bepalend voor wat de foto overbrengt.

Portret in Bedrijf Zakelijke Fotografie

Je persoonlijkheid is onlosmakelijk verbonden met de rol die jij binnen een bedrijf vervuld. Dat mag je ook terugzien in de foto’s.

Portret in Bedrijf Zakelijke Fotografie

Jouw imago hangt samen met je kernwaarden, datgene waar jij in jouw werkzame leven waarde aan hecht.

Portret in Bedrijf Zakelijke Fotografie

De keuze van de locatie en de uiterlijke styling zijn mede bepalend voor wat de foto overbrengt.

Voor fotografie waarin je echt jezelf terug ziet

Veelgestelde vragen

Werk je in heel Nederland?

Ja, ik werk door heel Nederland.

Zijn de beelden rechtenvrij?

De beelden zijn altijd rechtenvrij. Dit betekend dat de beelden zonder toestemming hergebruikt kan worden. De beelden mogen echter niet worden doorverkocht. Om dit te mogen moet er copyright worden afgekocht.

Kan ik copyright afkopen?

Het copyright ligt bij mij als maker maar deze kan tegen een vergoeding afgekocht worden. Dit wordt nader besproken.

Moet ik bij publicatie je naam noemen?

Het is altijd netjes om de naam van de maker van de foto’s te vermelden bij publicatie. Er zijn zeker uitzonderingen HIER kun je de pdf met regels downloaden.

Zit er visagie bij de fotosessies?

Nee, ik geloof in authenticiteit. Tijdens het fotograferen zal ik het gezicht eventueel poederen om een glanzende huid tegen te gaan. En oneffenheden in het gezicht zal ik met photoshop verminderen en op verzoek zelfs verwijderen.

Wat moet ik aantrekken?

Het is belangrijk dat u vooral draagt waar uw doelgroep u altijd in aantreft. Maar je krijgt van tevoren een brochure met hulp bij het voorbereiden.

Wat gebeurt er met slecht weer (als de foto’s buiten gewenst zijn)?

Bij slecht weer zullen we eerst bespreken of de foto’s toch binnen gemaakt kunnen worden en als dat niet het geval is dan moeten we een nieuwe datum bepalen.